人気ブログランキング | 話題のタグを見る

日本より☆Access from Japan☆

日本より 初アクセス☆
Access from Japan☆

楽しかったーーーー!!カナダ。サイコーーーですわ。
いろんな意味でラッキーだったのも手伝って、いろんなことして、いろんなもの食べて、ちょっと私のポカミスで、ヒヤッとさせられることもあり、、でも、何事もなく無事に帰れたし、今は笑い話にもなっちゃいます。
It was beautiful trip. I was so excited! I am getting to love Canada more!
I tried many activities, many kind of foods and dishes, and much conversation in English. Occasionally, i made a big careless mistake but it became a good memory of this trip now.

今回の旅は、何よりも、”ひと”って感じで。
I feel that the theme of this trip is a "human"(or humanity)

いろんな人に出会いました。友人を核に、その友達なり、職場の人なり、クラスメイトなり、また、道端でイヌをきっかけにとか、旅先でたまたま出会った人とか、きっかけは様々で、通じるとき通じないとき、それはいろいろ大変なときもあったけど、出会った人たちそれぞれが、私の中にたくさんのインスピレーションっていうか、パワーっていうか、うーん、言葉にならない☆ものを与えてくれた?のかな?
I've met many people, my friend, her friends,her co-workers, her classmates, or the next seat person, walking people with dogs, my hairdresser etc. Many cases, the one we got through each other or another one we couldn't, sometimes made me busy, confuse, or exhaust, but i felt happy with almost cases. I think each person, who i have met, gave me kind of INSPIRATION or POWER.....ummm....i can't find good explanation with words.....Are you getting me?

おー、なんてきれいな文章☆
Huuh..are these writtings corrrect???
I will try again with another topic!!

日本より☆Access from Japan☆_f0051025_1113277.jpgぞくぞく、写真も公開しますね☆
英語はかなりつたないので、読み飛ばしてーーー
by etzz | 2006-08-20 10:23 |